Vacature ledenadministrateur
Het bestuur is op zoek naar een nieuwe ledenadministrateur. Tot op heden is Helma Corbet nog verantwoordelijk voor de ledenadministratie. Zij heeft aangegeven te willen stoppen. Daarom zijn we op zoek naar iemand die dit van haar wil overnemen.
Momenteel zijn we bezig met de overgang naar een nieuw ledenadministratie systeem. Die nieuwe administrateur willen we hier graag bij betrekken zodat hij/zij vanuit de organisatie (All United) ook een opleiding kan krijgen om met het systeem te werken.
We zijn op zoek naar een man/vrouw:
- die gestructureerd en accuraat kan werken
- goed in staat is schriftelijk en telefonisch te communiceren
De belangrijkste taken zijn:
- het in- en uitschrijven van leden (ca. 1,5 uur per week),
- het beantwoorden van vragen via e-mail, telefonisch of via whatsapp (ca. 1 uur per week),
- het verwerken van de presentielijsten en het maken van nieuwe lijsten (ca. 1,5 uur per maand)
- het bezorgen en het ophalen van de lijsten in de Turnhal (zo’n 4x per maand).
Let op: deze tijden zijn op basis van het huidige systeem, in het nieuwe systeem zijn meer van deze taken gedigitaliseerd waardoor de tijdsinvestering minder is!Lijkt dit je leuk neem dan contact op met het bestuur via secretariaat@olympiahoogeveen.nl.