Belangrijke mededeling voor zaterdag 27 juni

Het wordt de komende dagen erg warm en daardoor hebben we een een aanpassing gedaan.

🤸 De gymmiescoremiddag gaat gewoon door! 🤸

Vanwege de verwachte warmte verplaatsen we de gymmiescoremiddag naar het Activum in De Ring. Hier is het wat aangenamer dan in de turnhal. We kijken ernaar uit om er samen een leuke en sportieve dag van te maken!

Helaas hebben we ook minder goed nieuws.

De toestelwedstrijden van zaterdag 27 juni gaan niet door. Ondanks alle inspanningen om voldoende juryleden te vinden, is dit helaas niet gelukt. Zonder voldoende juryleden is het niet mogelijk om de wedstrijd door te laten gaan.

We vinden dit ontzettend jammer, vooral voor alle deelnemers die zich hadden opgegeven en zich op deze dag hadden verheugd. De deelnemers zijn inmiddels geïnformeerd en het inschrijfgeld wordt terugbetaald.

Bedankt voor jullie begrip.