Helaas zal de geplande Gymmiescoredag van aanstaande zaterdag niet zal doorgaan.
Vanwege de verwachte extreme hitte en de afgekondigde code oranje vinden wij het niet verantwoord om de activiteiten door te laten gaan. Om die reden hebben we eerder ook al besloten om de lessen van vrijdag niet door te laten gaan. De gezondheid en veiligheid van onze deelnemers, vrijwilligers en leiding staan voor ons altijd voorop.
Hoewel wij ons hadden verheugd op een gezellige en sportieve middag, zijn wij van mening dat afgelasting onder deze omstandigheden de juiste keuze is.
Wij onderzoeken momenteel of het mogelijk is om de Gymmiescoredag onderdelen in de lessen te gaan scoren. Zodra hierover meer bekend is, zullen wij u hierover informeren.
Met vriendelijke groet,
Commissie Gymmiescoredag van
CGV Olympia